Over de helft! - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu Over de helft! - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu

Over de helft!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inke

06 September 2006 | China, Shanghai

Jippie!!!

Ben over de helft... Nog 2 maanden en 24 dagen te gaan... Gaat de goede kant op!

Heb dit keer niet echt een interessante update. Heb sinds dat ik terug ben nog even nonstop gewerkt. Werk nu natuurlijk 6 dagen en wilde graag deze zaterdag vrij zijn, dus heb tot nu toe nog geen vrij gehad...

Ik ga even 10 dagen doorbikkelen en dan komen een paar studenten van de NHTV die in Beijing zitten gezellig een weekendje over. Ik heb natuurlijk maar 1 dag vrij, maar heb geregeld dat ik vrijdag vroege dienst heb, zaterdag vrij en zondag late dienst, dus heb ik toch beetje langer vrij. Heb ik wel zin in, want ben wel toe aan wat gezelligheid en vrije tijd!
T werk schiet nog niet heeel hard op, maar krijg af en toe wat te doen en ben beetje enthousiast aan mn schoolwerk begonnen. Moet in totaal 15 verslagen maken en heb er nu 6 af, dus kan daar nog wel wat energie insteken!
Ik maak tegenwoordig een beetje mn eigen rooster, dus heb geregeld dat ik nu 's avonds vaak tegelijk met pepijn klaar ben, kunnen we lekker samen eten. Dan gaan m'n dagen ook wat sneller en kan ik 's avonds nog wat doen.
Zoals ik al zei, bar weinig boeiends te vertellen. Ga nog steeds minimaal 1 keer per week een voetmassage halen met liset en verder huppel ik een beetje door Shanghai. Mijn weekje Nederland lijkt alweer 6 weken geleden, maar vond het wel erg leuk. Ennnn over 23 nachtjes komen Sacha en Tom!!! Daar heb ik echt zo verschrikkelijk veel zin in, dus heb weer iets om naar uit te kijken.

Jullie ga vooral door met reacties geven (ik merk dat jullie een beetje verzwakken daarin...) en post sturen en mailtjes (inke.lunenberg@planet.nl) en ik ben tegenwoordig ook van de hyves, dus krabbelen is ook altijd leuk!

Ik mis jullie....

Dikke kus uit Shanghai

  • 06 September 2006 - 12:58

    Stephanie:

    Hai lieve schat,
    Ook ik ben zowaar begonnen met mijn stage. Het is leuk, maar erg druk. Ik zit in amersfoort op het hoofdkantoor van een hotelketen. Helemaal mijn ding dus. Helaas moet het een jaar lang, wat natuurlijk veel te lang is. Erg fijn dat je stage stukje bij beetje leuker wordt. Denk vooral maar vaak aan je leuke vooruitzicht dat Tom komt, gaat de tijd vast een stuk sneller. ik mail je snel en ga nu weer snel verder. Mis je! dikke kus en heel veel liefs!

  • 06 September 2006 - 21:05

    Mam:

    Hallo lieve Inke, Het lijkt inderdaad al weer lang geleden dat je thuis geweest bent. Het was wel een geweldige verassing. Ik hoop je snel weer te spreken en anders mail ik je wel. Heel veel liefs dikke kus en knuffel ook van je broer en zus

  • 07 September 2006 - 15:34

    Beijingers:

    Woohooo, we're coming to Shanghaaaiii!!!
    Tot over een uur of 11..
    kussie uit Beijing

  • 08 September 2006 - 09:38

    Junior Hanegraaf:

    He Inke,

    Ik ben ook een nederlander die ook hier in Shanghai zit, zin om eens een koel drankje te pakken?

    Mijn china mobile nummer is:13801848994

    Als je zin hebt bel eens voor de gein.
    Greetz junior

  • 10 September 2006 - 08:48

    Gerda:

    Dus over een aar maandjes benje alweer in Nederland. Gaat toch snel, alhoewel dat voor jou niet zo is. Fijn voor je dat Tom binnenkort komt. Nou Ink hou het nog even vol. Lekker he die voetmassage. Dikke knuffel van je tante

  • 10 September 2006 - 19:37

    Jose Schoot Uiterkamp:

    Lieve Inke,

    Wat leuk om te horen dat je zo van gezelligheid en mensen om je heen kan genieten.
    Dit herken ik wel.
    Bij ons gaat alles goed.
    Steven schildert het huis en ik ben huismoeder op mijn vrije dagen.
    Maar het weekend gaan we een weekendje naar Callantsoog met vrienden en daar zie ik echt naar uit.
    Even weg uit de terpentinelucht en weer even meer tijd voor elkaar.

    Hey Inke zet 'm op daar en succes met je verslagen.

    Liefs Jose

  • 13 September 2006 - 21:16

    As:

    lieve ink, heb je mn brief al??? ik mis je en heb je veel te vertellen!!!!! het duurt me nu een beetje te lang voor ik je weer zie, gelukkig komen Tom en Sas al over 15 daagjes!! de tijd gaat stiekem toch wel snel!! Mail je snel alle verhalen!! Denk aan je... kusj!!

  • 14 September 2006 - 11:07

    Tom:

    Hey lief, Hoop dat de tijd een beetje sneller gaat. Heb echt zin om langs te komen. kan ik eindelijk met eigen ogen bekijken waar je het nou alemaal over heb. Ik zorg ervoor dat ik goed geslapen heb in het vliegtuig, zodat we meteen uitkunnen. Ben op je. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2006

Laatste berichtje vanuit Shanghai!

13 November 2006

Nog 2 weekjes...

14 Oktober 2006

Tom en Sacha in China...

24 September 2006

China, het land waar....

20 September 2006

Wèèèèè Ni hao lieve mensjes,
Inke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 25291

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 20 Juni 2013

Azië

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: