Nog 11 weken te gaan.... - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu Nog 11 weken te gaan.... - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu

Nog 11 weken te gaan....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inke

15 September 2006 | China, Shanghai

Hai lieve mensen,

Hier weer een berichtje uit het verre China.
Na mijn 10 daagjes doorbikkelen had ik eindelijk iets leuks, de mensen van mijn school die in Beijing zitten kwamen een weekendje langs. We zijn eerst met z’n 3en (de 2 meiden en ik) even een voetmassage gaan halen ter voorbereiding op een lang avondje stappen. Daarna zijn we met in totaal 7 mensen uit eten geweest bij n Thai. Dat is een van de weinige restaurantjes waar het eigenlijk ECHT lekker is, dus daar moesten ze wel even heen. Daarna zijn we onbeperkt gaan drinken voor 10 euro. Altijd leuk natuurlijk. Het was ook echt een super feestje. We waren met een stuk of 12 Nederlanders, dus even lekker een avondje chineesloos. Heerlijk! De volgende dag waren we natuurlijk allemaal knetter brak, maar toch nog maar even een stukje Shanghai laten zien. ’s Avonds zijn we naar een Nederland restaurant geweest. Dat is hier nu sinds 3 weken en t was echt super om gewoon een pannenkoek met spek en stroop op je bordje te hebben met Blof op de achtergrond. Helemaal top! Ze hadden ook bitterballen, maar die waren niet helemaal hetzelfde als die van mora, maar het idee is natuurlijk leuk. De eigenaar ontmoet en die heeft ons het een en ander gratis gegeven. Daar gaan we dus nog wel vaker heen. Ik had die avond wel een beetje hoofdpijn, maar ik dacht dat het door een kater kwam, dus daar heb ik niks op uit gedaan. Na het restaurant nog even een biertje gedronken, maar ik voelde me steeds beroerder worden, dus maar op tijd naar bed gegaan. De volgende dag was ik echt schijtziek en dus maar even niet gaan werken…
Zo bleef het nog een paar daagjes, tussendoor even naar de dokter geweest en die zei dat ik Bronchitis had en gaf me wat pillen, maar van die Chinese pillen werd het alleen maar erger. Daar ben ik dus mee gestopt, en nu ben ik weer gewoon op m’n werk. Nog steeds niet 100%, maar ik voel me wel te goed om in bed te liggen.
Ik had vorige week grote hoop dat ik naar sales zou kunnen. De salesmanager had het aan mij gevraagd en die had gelijk de director van het personeel gebeld. Die kwam naar mij toe en alleen de hotel manager moest het nog goed keuren… Ik heb het echt zo verschrikkelijk hard gehoopt, maar zoals je al begrijpt…. Die stomme kut chinees heeft geen goedkeuring gegeven. Zo gaat het elke keer, dan krijg ik weer een beetje hoop om vervolgens weer keihard te balen. Maar goed, ik zit er toch, dus moet ik er gewoon het beste van maken. Gelukkig kan ik vandaag zeggen dat Tom over precies 2 weken komt en daar kijk ik dan ook echt super naar uit.
Morgen ga ik op een Ferrari evenement werken. Dat wordt wel echt super. Er komen voor de deur 28 Ferrari’s te staan en de nieuwe Ferrari 599 wordt er geshowed. De Ferrari en Fiat global president is er ook, dus het zal wel een super feestje worden. Natuurlijk laat ik mn fototoestel niet thuis…

Nou lieve mensen, ik ga er weer een eind aan breien, bedankt voor alle lieve kaartjes, mailtjes en reacties. Ga zo door! Ik zal nog een keer mijn adres etc herhalen:

Inke Lunenberg room 1506
No 1088 Lu Jia Bang Lu
200011 Shanghai
China

Inke.lunenberg@planet.nl is nog steeds mn e-mail adres….

Dag lieverds,
Dikke kus uit Shanghai

  • 15 September 2006 - 12:22

    Tom:

    Ik ben gewoon een keer de eerste die iets op je site zet Ink. Ben wel blij met je lieve smsjes. Moet alleen nog m`n visum ophalen en dan ben ik er helemaal klaar voor. Ik spreek je zo.

    Dikke kus.

  • 17 September 2006 - 16:59

    Eva:

    Hee lief,
    Heb net een super weekendje achter de rug.
    Ik bel je morgen en dan gaan we even uitgebreid bij praten!

    Dikke x je zus

  • 18 September 2006 - 12:32

    Loor:

    Hej meiske! Joepie, Tom komt bijna!!!!

    Ennu, pillen voor bronchitis? Beetje raar, want ik heb dat ook, vanaf toen ik klein was! Nou ja!

    kus

  • 18 September 2006 - 14:47

    Loor:

    Ik krijg ook geen vrij hoor, want mijn company assignment moet dan geimplementeerd worden! grrrrr.... Maar misschien wel een paar daagjes, want 6 dagen in de week werken is wel klote als hij er is! (Ja, Arubanen zijn misschien wel lui, maar ze moeten wel veel werken!)

    kus

  • 18 September 2006 - 20:49

    Gerda:

    Hoi Ink
    Nou je bent jezelf heerlijk te buiten gegaan. Jammer dat je er voor moest boeten. Je stage schiet goed op. Het leven gaat hier gewoon door. Pieter is druk,jelmer weer naar school en ik druk met werk en school. Het doet me altijd plezier jou verhalen te lezen, zal ik straks nog missen.
    Tot de volgende keer
    dikke kus van ons

  • 23 September 2006 - 12:21

    Nienke:

    hee lief,

    was het ferrari evenement gaaf? Hoop dat je intussen weer een beetje bent opgeknapt. Heel veel plezier met tommie en geniet ervan!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2006

Laatste berichtje vanuit Shanghai!

13 November 2006

Nog 2 weekjes...

14 Oktober 2006

Tom en Sacha in China...

24 September 2006

China, het land waar....

20 September 2006

Wèèèèè Ni hao lieve mensjes,
Inke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 25280

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 20 Juni 2013

Azië

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: