Een week Shanghai - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu Een week Shanghai - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu

Een week Shanghai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inke

07 Juni 2006 | China, Shanghai

Hai lieve mensen,

Hier weer een berichtje uit het verre China, ik vind het echt ontzettend leuk dat jullie allemaal reageren! Erg lief.
Nou, mijn eerst weekje zit erop en gelukkig is het bij die ene keer regen gebleven. Verder gewoon rond de 28 graden, prima!
Het valt allemaal wel mee hier. Ik zag er echt als een berg tegenop, maar het is stiekem wel erg leuk om hier te zijn.
Afgelopen vrijdag voor het eerst goed wezen stappen. Voor 10 euro de hele avond gratis drank van whisky tot cola. Erg gezellig.
Afgelopen zaterdag zijn we na heel lang lekker uitslapen eerst even over een marktje gelopen met hele vieze dingen (zie de foto's!) en daarna met een riksja naar de andere kant van de stad gereden. Was erg leuk, want het chinese mannetje zat achterin en pepijn en nils zaten achter het stuur. We zijn toen naar de rivier gereden en daar hebben we de boot gepakt. Aan de andere kant van de rivier staat het hoogste hotel van de wereld en daar zijn we natuurlijk even naar binnen gegaan. Daarna lekker naar een dakterras gegaan en een feestje gebouwd met z'n drieen.
Maandag ben ik op een andere afdeling gekomen. Ik zit nu voor een week op service express waar alle telefoontjes binnen komen. Wederom erg saai omdat ik geen chinees spreek kan ik niks doen. Wel heb ik nu een beetje chinees geleerd en ik kan al tellen!
In Shanghai is een hele grote fake market waar we naartoe zijn gegaan en daar is alles nep en goedkoop. Heb een paar puma schoenen gekocht voor 9 euro!
Het is hier allemaal erg indrukwekkend en er is nog genoeg voor mij om te zien, dus ik zal jullie lekker op de hoogte blijven houden. Op deze site heb ik bij mijn vorige bericht nog een paar foto's staan, maar als je naar

www.msnspaces.com/inkelunenberg

gaat kun je nog meer foto's zien. Daar staan er vrij veel op en natuurlijk blijf ik foto's maken.
Ik heb nu bijna altijd internet op mijn kamer, dus als jullie skype downloaden kunnen we gratis bellen. Even doen dus! Mijn skypenaam is inkelunenberg aan elkaar dus kun je me ook nog toevoegen.

Ik geloof dat ik jullie wel even genoeg op de hoogte heb gehouden.
Post, smsjes, reacties en mailtjes zijn nog steeds hardstikke welkom. Adres etc staat bij het vorige bericht en bij de reacties heb ik gezet hoe je goedkoper kunt bellen.

Nou lieve mensen, geniet van de foto's en van het lekkerdere weer wat er aan gaat komen in nederland en we hebben gauw contact!

Dikke kus en knuffel uit China

  • 07 Juni 2006 - 06:12

    Mam:

    Hoi lieve Inke,

    Wat kun je toch leuk schrijven. Blijf genieten van alle bijzondere dingen en de rest zal dan ook wel komen. Heel veel liefs

  • 07 Juni 2006 - 09:27

    Britt:

    Hej Inke!! Ben blij dat je het toch naar je zin hebt! Komt Helemaal goed en geniet ervan! Succes nog Dikke kus

  • 07 Juni 2006 - 16:24

    Winanda:

    Hola chica!!

    Thnx voor het reageren, nu weet ik tenminste hoe ik jouw,(het meisje waar ik ben) moet bereiken!! hahah

    Goed om te lezen dat het goed met je gaat!!

    Muchos besos van mij en suus vanuit mexico!! en we houden elkaar op de hoogte. IK ga nu lekker bakken op het strand....

  • 07 Juni 2006 - 22:35

    As:

    Heey lieve schat! Thanks voor je mailtje zal je dr snel een terug sturen met alle spannende ins en outs.. (dan kan je pas echt blij zijn dat je aan de andere kant vd wereld zit want dr is echt niets boeiends hier...) Ben veel ah werk, stage bijna afgerond met goeie cijfers dus das lekker...Ik snap nog niet helemaal hoe ik dat skype moet downloaden maar morgen komt mn bruur even op bezoek dus dan zal ik t morgen wel hebben!! Gave foto's trouwens, echt moeilijk voor te stellen dat je zo ver weg bent! maar ben zo blij dat je t naar je zin hebt! meis t word te lang, ik ga je mailen!! kussies Astrid

  • 09 Juni 2006 - 13:32

    Anika:

    echt raar idee dat je zo ver weg bent! maar ik ben toch ook wel een beetje jaloers. lieve schat ik ga je snel terug mailen! nu even gauw genieten van het zonnetje!
    dikke kus an

  • 11 Juni 2006 - 03:16

    Lisa:

    Yo Inke!
    Nog goed geshopped op Jin'ang market??
    Vrijdag gaan we lekker stappuh, ik reserveer denk ik eerst een tafel bij people 7 om een hapje te eten, ga je dan ook mee?
    Kussies

  • 12 Juni 2006 - 01:21

    Suus:

    hey chica,

    eindelijk een reactie ( ja wat wil je met dat tijdsverschil) ben blij dat jij en pepijn het leuk hebben samen...wel raar joh dat jij helemaal daar zit en winan en ik helemaal hier!!! Winan is stiekem nog een beetje op je ( zegt ze iedere dag voor het slapen gaan) enne ik kijk er naar uit om je in december weer te zien!!! pas goed op jezelf en op peppie dikke kus voor jullie allebei

  • 12 Juni 2006 - 07:10

    Gerda:

    Hoi Ink
    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat. Nou het is zo te lezen erg gezellig. Fijn dat je al tot 10 kunt tellen in het chinees. Kun je in ieder geval de telefoon op nemen.
    dikke kus en een knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2006

Laatste berichtje vanuit Shanghai!

13 November 2006

Nog 2 weekjes...

14 Oktober 2006

Tom en Sacha in China...

24 September 2006

China, het land waar....

20 September 2006

Wèèèèè Ni hao lieve mensjes,
Inke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 25277

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 20 Juni 2013

Azië

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: