Mijn eerste paar daagjes - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu Mijn eerste paar daagjes - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu

Mijn eerste paar daagjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inke

01 Juni 2006 | China, Shanghai

Hallo lieve mensen,

Hoe is het daar? Hier alles prima. Ik heb een goede vlucht gehad en toen ik aankwam stond pepijn al op het vliegveld op mij te wachten. Erg lief. Ik ben eerst even naar het hotel geweest, rondleiding gehad door het hotel. Ik heb nog nooit zo een mooi hotel gezien. Echt super.
Daarna even naar mijn kamer gebracht, een hotel een paar km verder op. €1,20 met de taxi. Altijd met de taxi dus. Ik heb een mooie 3 pers kamer voor mij alleen, komt misschien iemand bij in juli, maar dat is nog niet zeker. heb ook een bad helemaal goed.
Vandaag eerste werkdag gehad. Echt mega saai! Omdat ik westers ben en management trainee mag ik niks doen behalve op een stoel zitten en een beetje kijken. Dan duurt 8,5 uur ineens erg lang! Zo gaat het nog even door, want ik krijg eerst anderhalve maand cross training door het hele hotel.
Het eten valt me erg mee. De staff kantine is heeeeeel vies met allerlei ondefinieerbare dingen, maar we hebben 1 keer per dag gratis buffet in het hotel. Is echt prima met sushi westers eten, wokken noem het maar op. Dat is echt het voordeel dat we management trainee zijn, anders kreeg je dat allemaal niet.
De eerste dagen knetter heet geweest ruim 30 graden, maar vandaag is het echt stortregen. Geen paraplu of taxi meer te krijgen!

Ik ga er een eind aan breien. Als ik internet op mijn eigen kamer krijg kan ik msnen en skypen en foto's op de site zetten. Komt allemaal goed.

Nog heeeeel erg bedankt voor al jullie smsjes en telefoontjes, ga zo door! Smsen kan gewoon naar mijn nederlandse nummer, die lees ik 's nachts en overdag ben ik na mijn 6/7 uur bereikbaar op +861328292131. Daar kan ik niet mee smsen, dus dat is echt super duur. Komt allemaal vast snel goed.

Jullie kunnen me ook schrijven, vind ik errug leuk. mijn adres is:
Inke Lunenberg room 1510
no 1088 Lu Jia Bang Lu
Shanghai 200011
China

Doe er wat mee!!

Nou een hele dikke kus en knuffel uit China, vind jullie lief.
xxx

  • 01 Juni 2006 - 17:24

    Fin:

    Heuj inke, weer de eerste he!!! hahaha.........
    fijn dat je het goed heb en dat alles goed zit. Slapen rijk wordt je nu dus..........haha
    Dudoei kus

  • 02 Juni 2006 - 10:06

    Tom:

    Ha schoonheid,

    is niks voor jou, de hele dag zitten kijken hoe een ander het werk doet. Je wordt in eider geval niet moe. maar ik heb m`n goede daad ook weer gedaan om iets op je site te zetten en jammer dat ik ik die dikkop niet voor ben.

    ik mis je, Kus

  • 02 Juni 2006 - 15:28

    As:

    dag liefste! super fijn even wat van je te horen! blij dat je goed bent aangekomen! mis je nu al! geniet ervan daar meid, wacht op al je mooie en spannende verhalen!!!
    kusss Astrid

  • 03 Juni 2006 - 14:24

    Nienke:

    hee lieve schat,

    Ben blij te horen dat je kamer relaxed is. Is toch wel erg fijn om een plekje voor jezelf te hebben! Zal je snel smsen nu ik weet dat dat gewoon kan. Is ook wel errug stoer om tegen iedereen te zeggen dat ik een penvriendin in China heb zitten. Je hebt nu bijna je eerste weekje achter de rug...We missen je! Ons standaard zaterdagmiddag borreltje is ook in de soep gelopen...Wat nu!! Ga je snel schrijven, en blijf je site in de gaten houden. Wel onwerkelijk dat je zo ver weg bent hoor. Ben nu al benieuwd naar de verhalen als je terug bent!!

    Heel veel kussen

  • 03 Juni 2006 - 14:37

    Stephanie:

    Dag lieve schat,
    Het is nu zaterdagmiddag en we zitten niet in de kroeg of op het terras, alles loopt gelijk in duigen zonder jou! We missen je nu al! Ik ben blij om te horen dat je zo'n grote kamer hebt en dat alles je erg meevalt tot nu toe! Ik wist niet dat je nederlandse tel nummer het daar gewoon deed, maar nu ik dat weet, ga ik je natuurlijk smsen. We zullen je op de hoogte houden van alle ontwikkelingen hier! Geniet van alles daar en een hele dikke kus!

  • 03 Juni 2006 - 15:06

    Inke:

    hai lieve mensen, gaat nog steeds goed. als je me belt met 0900 0400544 ervoor is het keigoedkoop. Ik heb mijn chinese sim er overdag (+6) in, als ik het niet gehoord heb kan ik niet zien wie het was, dus dan nog n keer proberen. jullie zijn lief! kus

  • 03 Juni 2006 - 16:43

    Jacob:

    hey hey we zijn nu gezellig aan het skypen en ik ben tegelijk een berichtje aan het typen

  • 04 Juni 2006 - 09:47

    Jensen...:

    Heey schoonheid,

    Egt leuk dat het je zo goed bevalt in Shanghai. Zodra ik en Annika in Beijing zijn, gaan we zeker regelen dat we een keer naar Shanghai of andersom komen!!! Heel veel succes de komende tijd!!! xxx Jens

  • 04 Juni 2006 - 11:09

    HOMIE:

    oi girl,

    alles dus nice daar?
    hier alles as usual....alhoewel....uhm...dat kan beter een keer in een mailtje!

    All the best...ennuh....be nice, beware and behave!

  • 04 Juni 2006 - 21:21

    As En Ka:

    hey schat!! We houden je even op de hoogte.. Net is Jong Oranje europees kampioen geworden!! Oranje hoog! mooi feestje dus (alles oranje) fijn wat van je te horen! we missen je! kusss

  • 05 Juni 2006 - 04:06

    Steven:

    Hey sexy,

    blij te horen dat je het naar je zin hebt, is toch vervelend als je het STOM had gevonden;) Zoals je gelezen hebt gaat het bij ons ook prima, morgen gaan we Sydney verlaten en dan richting het noorden(en dus veel zon!!!) Geniet ervan, doe pep de groeten van me en we msnen/skypen/waarbenjijnu-en snel!

    kus Stevey

  • 05 Juni 2006 - 04:10

    Juud:

    hey ink!super dat je t daa al naar je zin hebt, pas op dat je het niet te leuk krijgt he;) hier in Sydney is ook alles cool, wil hier nu al niet meer weg! X juud

  • 05 Juni 2006 - 12:22

    Anika:

    hai liefje,
    bedankt voor je mailtje echt super leuk om wat van je te horen! ben blij dat je het nu al naar je zin hebt. ik zal je snel smsen en een mailtje sturen met alle verhalen erin! ik ga je in ieder geval een kaartje sturen uit spanje en als het lukt zal ik ook dat skype downloaden. lieve schat veel plezier en geniet ervan!
    DIKKE KUS

  • 06 Juni 2006 - 08:43

    Dick:

    Volgens mij heb je het daar veel te goed naar je zin en kom je nooit meer terug.....grapje, maar fijn voor je. KUS

  • 06 Juni 2006 - 18:31

    Loor:

    He uk, ff voor de duidelijkheid: PEP IS LIEF, maar dat mag alleen IK zeggen! haha

    x Loor

  • 06 Juni 2006 - 19:52

    Gerda:

    Hoi Ink
    Wat geweldig die foto's. fijn dat je het naar je zin hebt en knap dat je 8 uur op je gat kan zitten. Hoe zit het met de chinese mannen zijn ze nog een beetje leuk? Hier begint het nu eindelijk ook wat beter weer te worden, langzaam kruipt de temp. naat 20 graden. Leuk hoor om op deze maniet contact met je tehebben.
    Een hele dikke kus van je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2006

Laatste berichtje vanuit Shanghai!

13 November 2006

Nog 2 weekjes...

14 Oktober 2006

Tom en Sacha in China...

24 September 2006

China, het land waar....

20 September 2006

Wèèèèè Ni hao lieve mensjes,
Inke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 25275

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 20 Juni 2013

Azië

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: