Hier moet het gaan gebeuren... - Reisverslag uit Peking, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu Hier moet het gaan gebeuren... - Reisverslag uit Peking, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu

Hier moet het gaan gebeuren...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inke

29 Maart 2006 | China, Peking

Nou lieve mensen,
Dit wordt dan het begin van mijn avontuurtje.... Op deze site kunnen jullie al mijn foto's bekijken, mijn verhalen lezen en natuurlijk heeeeeel veel reacties geven!

  • 04 April 2006 - 09:53

    Fin...:

    Nou ink,

    Ik ben de eerste haha....
    Gaat nu wel errug vlug allemaal je bent bijna weg. maar voordat je gaat eerst nog een hoop leuke dingen doen he???

    Dikke kus Fin

  • 04 April 2006 - 10:43

    Anika:

    ik wil niet dat je gaat!!!
    binnenkort nog maar een x stappen in breda??
    kus

  • 04 April 2006 - 19:46

    Astrid:

    Dag schatje!! wil ook niet dat je weg gaat! Gelukkig duurt t nog eventjes maar moeten zeker nog vaak leuke dingen doen!!! snel daten!!!
    Kusssies

  • 05 April 2006 - 07:46

    Dick:

    Inke, het wordt vast heel erg leuk. Vooral nu je niet meer alleen gaat.
    KUS.....PA

  • 05 April 2006 - 16:18

    Fin:

    Ink, morgen gaan we ff gezellig loss!!!!
    Beter dat er nog iemand met je mee gaat!!!! komt vast helemaal goed.........de tijd gaat dringen dus we gana nu ff een hoop leuke dingen doen...

    cous cous

  • 06 April 2006 - 08:44

    Wouter Fidder:

    Hoi Inke, hoe is t daar? Hier in Kopenhagen alles prima. Een vriend van me zit in Xiamen op dit moment, als ik zijn verhalen mag geloven is het een zeer appart land, een hele ervaring. Veel succes!

  • 06 April 2006 - 11:26

    Tom:

    Hey schoonheid,

    Ik ga je echt super missen en hoop dat de tijd die je weg bent snel gaat.
    Ik zit nog te twijfelen of ik vandaag meega naar breda. Kus mij

  • 06 April 2006 - 19:18

    Sacha:

    hey allerliefste ex..!

    Ik vind het echt helemaal leuk dat je gaat! Je vind het misschien nu nog eng maar naderhand kijk je er met veel plezier op terug!
    Veel plezier vanavond en voordat je gaat komen we nog een keertje langs met de jongens!

    liefs,

    Sacha

  • 08 April 2006 - 15:21

    Mich:

    hey allerliefste liefste,

    wil ff zegge dat ik heel veel van je hou, en dat ik je erg ga missen... haha....kusje je 2e vriendje

  • 08 April 2006 - 17:18

    Fin:

    Heej zuster :D was gezellig donderdag he.......maar wat een hoop aanbidders heb jij zeg!!! onglooflijk. Gourmetse vanaaf he!!! kusje

  • 09 April 2006 - 11:41

    Annika:

    Inkeee!!
    We gaan elkaar straks wel ff opzoeken he! Ik een keertje Shanghai, jij een keertje Beijing ;) !!!
    Bis morgen!
    Kuss an!

  • 10 April 2006 - 12:33

    Loor:

    jij bent een stinkerd!

  • 10 April 2006 - 16:44

    Roos:

    Heel veel plezier daar in China...
    Gaat vast helemaal goedkomen!!!

  • 10 April 2006 - 19:01

    Stephanie:

    Hai lieve schat,
    Het avontuur van je leven! Ik kan me heel goed voorstellen dat het erg eng is, maar je gaat gelukkig niet meer alleen en ik weet zeker dat je daar de tijd van je leven gaat krijgen! Natuurlijk zal ik je heel erg missen, maar ben ook wel een beetje jaloers op je, dat je het toch durft en gewoon doet! Een hele dikke kus en alvast heel veel plezier!

  • 11 April 2006 - 11:39

    Markje:

    he lieverd,
    ik wens je heel erg veel plezier en succes en kijk uit naar al je mooie ervaringen en verhalen... Voor dat je gaat nog effe een mooi feestje bouwen?!!!!!!!!!
    Ciao X

  • 14 April 2006 - 18:27

    Anika:

    hai lief!
    ik vond het echt super gezellig gister!!! heb me prima vermaakt! binnenkort weer??
    tot morgen,
    dikke kus

  • 17 April 2006 - 15:40

    Tim:

    Inke ga je nog geen succes wensen want dat slaat natuurlijk nergens op zolang je nog hier bent..

    Maaruhh wie moet er nu gezond voor mij koken ahah..

    x

  • 21 April 2006 - 19:20

    An:

    Inkuhh! heb nou ook eindelijk een bericht op mn waarbenjij.nu gezet...koek mal! (annikagoeschina.waarbenjij.nu)
    Fijn weekend! Suc6 met OM ;)

  • 28 April 2006 - 13:35

    Fin:

    Ienk, wat een saaie boel hier wordt maar gauw tijd dat je gaat! neej Hoor!!! maar nu al bijna het laatste maandje.........aftellen! Kussss

  • 14 Mei 2006 - 16:59

    Oscar:

    Hey inke ik wens je veel suc6 in china. Hoop dat het een leuke ervaring wordt groetjes Oscar...

  • 26 Mei 2006 - 10:55

    Anne:

    Hey Inke,
    Was je feestje leuk?? Ik hoop het en zal vast wel he?! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar bij deze een hele dikke vette kus en super veel succes daar in het spleetogen land!!!

  • 30 Mei 2006 - 14:38

    Ome Pete:

    Hoi Inke,

    Heb je een leuke ontvangst gehad.
    Ben benieuwd naar de eerste foto's.

    ??
    ome pete

  • 31 Mei 2006 - 07:29

    Karen:

    inke??
    waar ben jij. nu?? ik hoop dat je snel in de gelegenheid bent om ff wat te laten horen op de site.. Wil weten hoe t gaat!! Ik mis je, hoe was t vliegen? kus karen

  • 31 Mei 2006 - 20:29

    Fin:

    Karen je neemt me de woorden uit de mond.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2006

Laatste berichtje vanuit Shanghai!

13 November 2006

Nog 2 weekjes...

14 Oktober 2006

Tom en Sacha in China...

24 September 2006

China, het land waar....

20 September 2006

Wèèèèè Ni hao lieve mensjes,
Inke

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 25286

Voorgaande reizen:

08 November 2012 - 20 Juni 2013

Azië

29 Mei 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: