Tijd voor een update! - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu Tijd voor een update! - Reisverslag uit Shanghai, China van Inke Lunenberg - WaarBenJij.nu

Tijd voor een update!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Inke

09 Augustus 2006 | China, Shanghai

Hai lieve mensen,
Ik denk dat het weer eens tijd is voor een update. Na mijn 2 beetje \'down\' verhalen over mijn stage is het eindelijk weer tijd om een beetje een leuker verhaaltje te vertellen.
Nadat ik vorige week de hele tijd geen contact kreeg met school is het geloof ik dinsdag eindelijk gelukt om contact te krijgen. Woensdag heb ik aan de telefoon gezeten met iemand van school en toen heeft zij de HR manager (manager van het personeel) gemaild. Dit was echt een heel goed mailtje, want gelijk de volgende dag werd ik bij de manager geroepen. Ik heb even mijn verhaal gedaan en hij heeft volgens mij de mail aan meerdere managers doorgestuurd, want ik kreeg meteen meer aandacht. Er werd me weer wat uitgelegd, dus had weer een beetje betere moed. De bitch manager was pas maandag weer aanwezig, dus dan ging hij met haar praten. Toen ik maandag bij haar aan kwam, omdat ik niet eens wist welke afdeling ik zou staan, was haar eerste reactie: Ja, je moet 2 weken in reservations! Daar ging mijn goede moed weer... Had namelijk al 2 weken afgerond, dus blijkbaar had ze er nog niet echt veel aandacht aangeschonken. Maar later kwam ze naar me toen met iets te doen. Jaja! En ze zei ook dat als ik in de receptie kwam te staan en in de lobby, dat ik dan halve dagen in de lobby sta en de andere helft van de dag iets voor haar in de back office ga doen. Ze zei er zelfs bij dat het anders misschien een beetje saai voor mij zou zijn. Nou nou!
Pepijn heeft ook vorderingen gemaakt. Hij is overgeplaatst naar sales & marketing. Hij is nu zijn laatste weekje aan het afmaken in de front office en dan gaat hij verhuizen. Dat scheelt echt een stuk, want die manager is een canadees. Hij krijgt nu ook gewoon 2 weken vrij om naar zijn vriendinnetje in Aruba te gaan, terwijl hij daar in de Front Office 6 dagen per week voor zou moeten gaan werken. Dat houdt in dat ik dat waarschijnlijk ook moet gaan doen, want Tom komt 1 Oktober en dan wil ik natuurlijk wel lekker vrij zijn! Ik heb nog geen vrij gevraagd, omdat ze nog niet geboekt hebben, maar als ze dat gedaan hebben, moet ik maar even lief gaan lachen.
Ik heb verder ontdekt dat we ook een trap naar het dak van ons hotel hebben en dat je heerlijk kunt zonnen op het dak! Heb al een foto gemaakt, staat bij mn vorige bericht, maar zal wel ff betere maken. Best eng, want het is op 17 hoog, maar als je gewoon ligt dan merk je er niks van!
Verder heb ik echt bar weinig gedaan. Ben nog paar keer naar voetmassage ding geweest en heb echt een superlekkere schoonheidsspecialist behandeling gehaald met Liset. Was echt super.
De rest van de week heb ik dienst van half 3 tot 11 en dan van het weekend weer lekker vrij. Ben nu alleen vrij, want Pepijn moet het hele weekend werken.
Ik krijg van mijn moeder elke week post en dat vind ik echt hardstikke leuk! Ga zo door mam. Van de rest, vind ik ook hardstikke leuk om post te krijgen!
Zal nog een keer mn adres erop zetten en mijn kamernummer is natuurlijk veranderd, dus nu is het:
Inke Lunenberg room 1506
1088, Lu Jia Bang Lu
200011 Shanghai
China

Dikke knuffel vanuit China en mis jullie allemaal! Vooral Tom natuurlijk...

Daaag XXX

• 09 Augustus 2006 - 08:10

Karen:

hey lieve lief,
    Fijn dat er nu naar je geluisterd wordt! Ik moet zeggen dat de vorige berichtjes me een beetje aggressief maakten en aangezien er heel veel chinezen in Amsterdam lopen heb ik me vaak moeten inhouden...
    Dat dakterras op 17 hoog!! krijg er nu al de kriebels van.. Ga zo door!
    kuss karen

• 09 Augustus 2006 - 23:08

Astrid:

Dag lieve schat, we zijn weer heelhuids terug van vakantie, dus ik had weer heel wat om bij te lezen.. wat een stomme poepchinezen, het enige wat je nu leert is om voet bij stuk te houden en duidelijk voor jezelf op te komen.., dat kon jij natuurlijk al errug goed en dat heb je wel weer laten zien. Fijn dat er nu eindelijk ook maar iets aan het veranderen is..leek even zo uitzichtloos, maar hopelijk komt t nu goed! anders moeten wij ook maar even het emailadres van die bitch krijgen..haha..heb je pas nog een lange mail gestuurd maar heb weer veul nieuwe verhalen! ze komen jouw kant op! mis je! kus As

• 10 Augustus 2006 - 11:05

Stephanie:

Hai lief, ben blij dit bericht te lezen, begon me al erg zorgen te maken! Erg goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen en laten we hopen dat het vanaf nu een top tijd gaat worden. Heel erg bedankt voor je sms dinsdagochtend. Je was de enige die eraan gedacht heeft haha en dat nog wel vanuit china. Het heeft denk ik geholpen, want het ging erg goed! Ik ben nu mijn spullen aan het pakken, want ga 4 dagen jagen met mijn vader en maarten. Ik mail je snel weer als ik terug ben!
    Dikke kus!

• 10 Augustus 2006 - 11:45

Jenneke:

He Inke!

Even een berichtje uit Bodegraven! Hier is alles goed, alleen het weer zit een beetje tegen.. Hopelijk wordt het bij jou snel een stuk beter, maar vergeet niet te genieten van de dingen die wel leuk zijn he!!

Liefs Jenneke

ps kijk je uit op dat enge dak?!

• 10 Augustus 2006 - 16:31

Ellen:

Hey schatje!

Ben blij te horen dat het allemaal wat positiever aan het worden is. Heb je toevallig net een email gestuurd en toen las ik je waarbenjij pas. Lees je email wel even en je moet snel reageren hoor!

Hou je taai en spreek je snel!

Dikke Kus

• 14 Augustus 2006 - 16:54

An:

Jieehaa!! Wij komen jou opzoeken!! Bedankt voor de slaapplaats alvast :p en tot snel!
    Dikke kus annika

• 15 Augustus 2006 - 01:21

Winnie En Suus:

Inderdaad gewoon nog even volhouden, voor je het weet staan we weer lekker los te gaan in dependance!!

Wij hebben echt superveel tijd om hier na te denken dus ook denken we aan jou!!

Dikke kus van je twee vriendinnetjes uit mexico!!